Conditii de returnare
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Conditiile de returnare/schimbare ale produselor sunt:
Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (conform Legii nr. 365/2002):
Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 15 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv. Produsele returnate trebuie sa fie ambalate cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit si cu o copie a Facturii de achizitie. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri etc.
Nu pot face obiectul politicii de returnare acele produse care necesita desigilare pentru a putea fi utilizate:
cartusele filtrante, membrane de osmoza inversa, cartusele ultrafiltrare, cartusele in-line de orice tip, filtrul intern al ionizatorului.
Nu pot face obiectul politicii de returnare aparatele de masurare (AD11, AD14, AD31) la care se pot schimba electrozii(sondele).
Pastrati ambalajul produsului intact. Produsul nu va mai putea fi revandut la pretul de achizitie, ca atare veti plati o penalizare de 15-20% din valoarea lui de achizitie.
Produsele care au consumabile, vor fi returnate fara consumabile si se va scadea din suma returnata.
Respectati conditiile de garantie si de utilizare altfel ne rezervam dreptul sa nu acceptam returul.
Nu trimiteti produsul in sistem RAMBURS. Plata transportului spre firma noastra cade in sarcina Dvs., orice produs trimis in sistem RAMBURS va fi returnat fara vreo notificare prealabila.
Returnarea banilor se va face numai prin banca cu Ordin de Plata emis pe numele cumparatorului. Asta inseamna ca va fi nevoie de un Cont Bancar valid din partea Dvs. in momentul sosirii produsului in firma noastra.
Returnarea banilor se va face in termen de 30 de zile.
Costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrarii si/sau platii comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare vor fi deduse din pretul produsului.
NU acceptam livrarea prin Posta Romana, coletele trimise astfel fiind returnate expeditorului.
Produse livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor din magazinul online:
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa contactati cat mai curand firma noastra (telefon: 0722458313 sau 0770122771, email: office@topfiltreapa.ro) pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de noi. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de noi.
Produsele vor fi returnate prin curierat rapid Fan Courier, la adresa: Oradea, str.Ady Endre nr.4(Magazinul Filtre de apa).